محل لوگو

معرفی محصول


این محصول به منظور استفاده در تیزرهای معرفی خدمات و محصولات کلیه مشاغل پیشنهاد میگردد….(ویژه تابلوهای ال ای دی فولکالر ، با کنتراست بالا و وضوح عالی)

به دلایل بسیار میتوان به محبوبیت استفاده از پروژه های آماده در بین کاربران افتر افکت اشاره نمود اما مهمترین آنها صرفه جویی در زمان و همچنین تهیه تیزری با استانداردهای مناسب می باشد..
اگر بحث مالی و زمانی برای شما با اهمیت است باید نیم نگاهی به پروژه های آماده داشته باشید و آرشیوی مناسب از این مجموعه تهیه کنید .. از ویژگی های یک پروژه آماده مناسب باید به رندرینگ سبک و سریع ، گویا بودن موضوعات ، اجتناب از جلوه های نامرتبط ، حداقل استفاده از پلاگین های جانبی ، راحتی در تعویض متن ، تصویر و … اشاره کرد و اگر دوست دارید آثار شما خاص و متفاوت باشد طبعا باید به دنبال پروژه های کمیاب باشید نه پروژه هایی که در اکثر منابع قابل تهیه و در کاربرد عموم می باشد ..

لازم به ذکر است که برای تهیه این محصولات فکر ، زمان و زحماتی زیادی انجام شده تا این محصولات به استانداردهای لازم دست پیدا کنند..اما برای فروش این محصولات هزینه بسیار کمی در نظر گرفته شده است تا همگی بتوانند برای تهیه محصولات اقدام کنند با این نیت که اخلاق کپی ، انتشار غیر قانونی و ضایع شدن حق تولید کننده در بین کاربران کمرنگ گردد..

مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما